Vapiano

Efter att jag hämtat Vincent igår tog jag med min yngsta bror, åkte upp till stan & mötte upp Charlie efter jobbet. Vi styrde kosan mot Vapiano kungsbron där min kusin som också är här & hälsar på från Island & hennes vän satt & väntade på oss!

Jag tog deras pesto pasta då jag verkligen inte kunde bestämma mig för vad hag ville ha, körde alltså ett tråkigt safe card. Men tyvärr var den inte så god, i min smak., 


Men, det var jätte mysigt att hinna hänga lite mer innan dom åker hem igen imorgon,. Detta med att inte kunna träffas när man vill eller spontant är så värdelöst. Dock har det alltid vart så för oss & med saknaden kommer även uppskattningen när man ses!


Min kusin Helga & hennes kompis Anna! 

Glömde som vanligt kameran hemma, så lite blurriga telefonbilder får duga igen ;)





Denna "lilla" mumsade glatt i sig en halv margarita! ;)

Nu ska jag ta tag i lite jobb innan jag ska äta lunch med en vän, sen gasa mot Nyköping så fort jag hämtat Vincent för att hämta upp min mormor & morfar som vart nere i Kisa hos släktingar några dagar. Skulle visst bli lite julklappsshopping (!) också!

X Julia 


0 kommentarer