Lill lördag

& not so glamourous!
Efter en lång & extremt trött dag ligger jag nu ensam med fötterna på soffbordet, raggsockorna på & vincents duntäcke runt mig, i soffan med en skål yoghurt & flingor till middag framför modern family. Livet på en pinne ;)




Var hos barnmorskan imorse & allt gick bra. Men, pga starka sammandragningar & lite blödningar då & då måste jag in på kontroll på sjukhuset igen. Åt en antibiotika kur för ca 3 veckor sedan men det började igen så fort den var slut. Jag är inte orolig, utan är mer en rutin / dom måste följa upp det, vill ju inte att barnet kikar ut riktigt än ;)

Magen är iaf bra mycket större denna graviditet. Med Vincent var mitt SF mått 20 i V. 25 & nu låg det på 24! Vilken skillnad va! & det är en riktigt livlig rackare som härjar därinne. Så fort vi hittade hjärtljuden så blev det hela havet stormar & vi fick börja om ;)

Nej nu ska jag fortsätta mitt slappande innan sängen kallar ;)

X Julia 


0 kommentarer