I'm not wierd, I am limited edition.

En dag fullspäckad med jobb! Först mitt vanliga kontorsarbete, sedan direkt iväg till mitt sedan 1 vecka tillbaka jobb nr 2, på ett kafé/ lunchställe här i Trosa. Kul men nu är jag trött!
 
Idag är jag också trött på det mesta, trött på vädret, trött på alla måsten, trött på tiden, vart tar den vägen samtidigt som det går såå sakta?
& ingen höjdare att vara gravid idag, missförstå mig rätt. Inga kläder är bra, magen börjar bli trång & spänner, dumma komplikationer, idag är helt enkelt en dag med gnäll. Tråkigt men ibland även behövligt att ledsna på allt för att sedan ta sig i kragen & njuta, uppskatta & leva livet, i nuet. 
 
Det är tur att man kommer hem till den här lilla efter jobbet, hjärtat får sig en kärleks boost utan dess like ❥
 
 
En oldie goldie! 
 
X Julia 
0 kommentarer