I JUST LOVE WEEKENDS.

 
 
 
Godmorgon från soffan klädd i pyjamas & en rykande god kaffe i handen. Ger jag er inte lite lördags-morgon feeling nu? 
 
Ah, jag är en riktig soffpotatis när de kommer till helgmornar. Strosar gärna runt i min pyjamas LÄÄÄÄÄNGE. Dricker gärna osynt många koppar kaffe och bara är. Underbart om ni frågar mig. 
Att få vakna varje dag med en tjej som typ älskar livet varje dag är en riktig energikick. Okej, inte varje dag, men oftast (efter jag vaknat till). Vi är en familj som lätt kan ligga och dra oss i sängen. Elsa är en snäll tjej och på helgerna kan hon nöja sig med att få välling & gosa omkring i sängen. Frågar hon efter telefonen kan vi då ge den till henne bara för att få sova 30 minuter extra. Är de helg så är det & det är sådant vi inte kan göra på vardagarna. 
 
Nu ska jag njuta av min kopp kaffe och av att de är lördag. Ikväll får vi ju finbesök utav fem härliga vänner. 
 
Kram Elin 
Elin Åkvist Families Families.se weekend
0 kommentarer