Helgen

Sitter just nu & försöker smälta en fantastisk fisksoppa med nybakat morotsbröd hemma hos mina föräldrar! Den är en klar top 5 hos mig! 


Lax, räkor, torsk, musslor & saffran, mmm så gott!

I fredags var vi som sagt i Stockholm för att mötas upp med familjevänner & släkt som är här på besök. 
Vi började med tidig middag på Hard Rock Café på Sveavägen, var inte ett dugg sugen på hamburgare så tog deras fajitas. Jätte fräscht & gott med lime & guacamuole! 


Inga dåliga portioner, hade 2 bordskavaljer som åt upp mina rester ;) 
Perfekta speglar för selfies hade dom inne på toaletten! Hihi



Hade på mig H&M från topp till tå! Allt förutom pälskragen som för tillfället hängde på armen & väska från Wera of Stockholm köpt på Åhléns, 

Efter middagen gick vi över gatan till Pero's, teatern där vi skulle kolla på en musikal premiär där min bror var med.



Konstapel Rubb - Einar Hugo Strömberg




Fina, bästa bror, så stolt!

Detta var något han vart med i på "fritiden", annars studerar han på Kalle Flygare & jag är helt säker på att du kommer komma långt i framtiden!

Nu blev det ju bara en drös med dåliga telefon bilder men min dator är i krig med mig igen! Så, kamera bilderna kommer under ett senare inlägg!

Hoppas ni alla haft en underbar helg, nu lägger jag undan telefonen för kvällen & hoppas att ni kikar in igen imorgon för update kring graviditeten & annat :)

X Julia 


0 kommentarer