Babylove


// Tur att man har ex antal bilder på mobilen att vila ögonen på i väntan på dagishämtning//. 
 
Sitter på jobbet & ser klockan ticka ned mot helg. Denna vecka har likt dom andra gått galet fort. På gott och på ont. Ibland hinner man inte med allt man tänk och tvärt om. Men just nu längtar jag galet efter att få pussa på min lilla som garanterat kommer säga; Sluta Mamma. Eller om jag har tur säger hon kjam Mamma. Jag hoppas på det sistnämnda. 
 
Funderar på att baka pepparkakor med lillan idag, mest för att vi ska få nalla på degen. Har även en jäst hemma i kylen, men av den får de bli kanelbullar. Det händer inte ofta, men ibland att jag får baka-bullar-ryck. 
 
Efter det eller medans ska jag ta ett glas vin med min fästman. MYS! 
Kanske plöjer vi ett eller fyra avsnitt av Blacklist också, Vad är de för något undrar ni? Det kärver ett eget inlägg känner jag. 
 
Kram E 
Elin Åkvist Families
0 kommentarer