V.28

Godkväll! Jag har skrivit det här inlägget i ca 2 h nu. Varför, VARFÖR ska Vincent alltid börja gnälla, vrida & vända på sig sekunderna efter att man själv har hunnit lägga sig & komma till ro? Har kämpat fram & tillbaka hela kvällen nu. Tröttsamt. Ibland har man mer tålamod. Mycket drömmar mm på nätterna nu som stör det lilla livet..

Min yngsta bror kom hit efter skolan & blev kvar på middag & även över natten. Mysigt :)

& så gick vi in i vecka 28! Nu helt plötsligt börjar det komma en insikt & känsla i att det är faktiskt inte så himla långt kvar, vi har kommit en bra bit på vägen, jag & kanonkulan!


Gravidjeans & linne H&M, jeansskjorta Zara

Hur mår jag? Samma lika, inga större förändringar sen sist :) mår fortfarande bra & tiden springer fram!
Fått svar från läkaren & allt såg bättre ut, vilket känns skönt!

Bebisen? Spark i "njurarna", ryggen, revbenen you name it - vardag. Mest hela tiden, som sagt en livlig rackare där inne!

Håller tummarna för att allt fortsätter gå åt rätt håll!

NU ska jag sova!

X Julia 
0 kommentarer