Tuff brud i tuffa skor eller??

 
 
Elsa är så rolig nu förtiden, eller rolig kanske car fel ordval. Hon är sjukt bestämd så jag skrattar åt sakerna ibland.
Som dessa underbara skor hon fick av fästmannens kompisar när hon fyllde 1 år. Nu kan hon äntligen ha dom men vad händer? Hon tror inte att det är hennes skor... så hon vägrar ta på sig dom. haha. Jag dör av skratt. Det är ett par skor? Tvingar inte i henne något hon inte tycker om. 
Ja vi har som sagt en bestämd dam att hanskas med... 
 
Ni läste ju att jag och E var och hälsade på hos Julia och V. Herregud säger jag bara... Julia skickade ett sms om att vi kanske var tvungen att ställa in pga V höll på att sjukna in. Men jag hann inte se det innan vi plingade på dörren. Så när vi tyvärr fick vända i dörren efter ett snabbt hej så föll helas Elsas värld. Hon hade verkligen sett fram emot detta fika besök sååå. Det tog mig 10 min av brottning, försöka få in i bilen, jaga henne som aldrig förr. Hon sprang in i typ varje hus?! Så tillslut så gav jag mig, skulle han smitta henne så fick det vara så.. Elsa vs. Mamma 1-0. Vi plingade på hos Julia och Vincent tillslut. 
 
Kram E 
Elin Åkvist Elsa B Families Julia Nike nike air max skor
0 kommentarer