Casual

//Randig tröja, garderobsfynd från boomerang. Haft den i åratal och tror tillochmed att jag snott den av min mor när jag var i tonåren. Byxor från Gina Tricot. En prisvärd kostymliknande byxa. Sitter som en smäck. Fårullstofflor, ett kap jag gjorde i syrrans rum, Hon flytta och glömde dessa kvar. Nu får hon aldrig tillbaka dom. haha. Märket är även på dom Boomerang. 
 
Gårdagen gick i ett, gräsänka, vabb & så skulle jag hinna levererera jobbrelaterade paket. Inga problem alls, men det blev att bloggen blev lidande. 
 
Det är fantastiskt kul, till vårt familjeföretag har vi ett cashmere märke som heter by ingrid. Vi säljer mestadels till hotellshoppar, men nu börjar märket komma ut till olika butiker. B.la finns vi numera i Sturegallerian på en butik som heter Wink. Idag kör dom en kampanj med Black Friday, dom kommer köra 20% eller mer på all svart cashmere. Så bor du i Stockholm gå dit och titta. 
 
Kram Elin 
 
Stockholm Sturegallerian Wink by ingrid byingrid cashmere
0 kommentarer