Vecka för vecka


Idag går vi in i v.23! 

Hur mår jag då? Väldigt bra, förutom en extrem trötthet som tagit all min energi & humör den senaste veckan. Skulle kunna sova dygnet runt om det gick..
Försöker boozta med en hel del frukt
& grönt för att bli piggare. Men slutar oftast med något onyttigare med snabbare socker, som godis hehe.

Denna graviditet skiljer sig en hel del från min förra med Vincent.
När jag väntade honom mådde jag kanon från start till mål, jag kunde träna som vanligt fram till 7 månaden & inga krämpor!
Denna gång har jag mått fruktansvärt illa fram till v14, slapp dock kräkningar! 
Har inte kunnat träna pga starka sammandragningar. Vilket har lett till en svagare kropp & jag känner av mer i rygg & leder. Men jag tycker endå att jag mår väldigt bra allt som allt :)

Magen har blivit större tidigare denna gång, men jag har inte ökat så mycket i vikt än. Jag kan fortfarande ha de flesta av mina kläder & sätter ibland en tofs eller gummisnodd i byxorna istället för att knäppa! Billigt & bra ;)

Vincent föddes i v 37+0 så det ska bli spännande att se om jag går ungefär lika denna gång eller om jag kanske kommer gå över, varje graviditet är ju unik & som sagt, denna har skiljt sig en hel del redan! 


Ni får the naked truth, tvättmaskiner i bakgrunden, osminkad i pyjamas & en liten mage ;) 

Har ni några frågor? Shoot! 
X Julia 


1 kommentar
Jessica ~ Mamma till Oliwer

Åååh så mysigt o va gravid, vill ocksåå :D haha :)

Svar: Ja det är mysigt & speciellt när man vet vad man får :)
families.blogg.se