V. 24

Efter några blogg vilande dagar är det dags för  gravid update, mag måndag!

Har inte fotat ett endaste dugg på sistonde & är ingen ide att använda kameran då våran dator har packat ihop för alltid! Måste köpa en ny!!


Magen börjar sakta men säkert ta en rund form! Livmodern har nu kommit över naveln & det känns i sparkarna ;)
Är en väldigt livlig kabrat som härjar där inne, ibland så hårt att det känns obehagligt!

Känner mig faktiskt väldigt stor & otymplig. Är liksom aldrig hungrig utan känns som att jag är proppmätt hela tiden. Känner mig mer eller mindre höggravid, puh hur ska detta sluta! Hehe..

Antar att kroppen vänjer sig, & i övrigt så mår jag väldigt bra. Har trots starka sammandragningar lite smått kommit igång med lätt träning igen. Jag mår bättre av att röra en del på mig, som alla andra!, än av att bara ligga still, måste få energi någonstans ifrån.
Men får vara på min vakt, åkt på en del infektioner som antagligen kommer behandlas av & till fram till förlossning pga för täta & starka sammandragningar, får lyssna på kroppen helt enkelt. 

Ska till bm för första riktiga genomgången av magen, mätning, vägning mm nästa onsdag. Spännande att se skillnaderna mot Vincent!

X Julia 




0 kommentarer