Fullt ös

Denna dag har gått i ett! Började med att bli halft ihjälskrämd imorse när vi gick upp vid 7 & Charlie möter oss i trappen ner! Han brukar åka till jobbet halv 6. Hans rygg knakade till ordentligt igår så idag var det ryggdoktorn som stod på schemat för att kunna gå normalt ;) 

Jag slängde in Vincent på förskolan vid 8, åkte till jobbet & vid halv 11 gasade jag mot Arlanda för att hämta min älskade mormor & morfar som kommit hit på besök. Min mamma är isländsk så nästan all min släkt bor där, har ingen större kontakt med pappas släkt sida.. 


Köer är en anledning till att jag inte skulle vilja bo i stan, annars skulle jag inte tacka nej!

Kom hem lagom tills det var dags att hämta V, visade upp huset & sedan åkte vi vidare till mina föräldrars hus där eftermiddagen & kvällen har spenderats med paket öppning & fått mitt älskade godis ( lakrits & choklad ) & mina älskade hudoljor, klarar mig inte en dag utan dom, speciellt inte dessa dagar!

Har precis kommit hem & nattar Vincent. Ska nog natta mig själv snart också ;)

X Julia 
0 kommentarer