Lista; Dagens

 

DAGENS FRISYR:

En slarvig knut pga. att håret står av sig självt.

DAGENS KLÄDER:

Jag kör på samma outfit som Elsa idag, myspys-kläder hela dagen lång.  

DAGENS MAT:

Kaffe i mängder plus Lasagne-rester. 

DAGENS HÄNDELSE:

Att Elsa somna helt själv i sängen, verkar vara en grej som sker när lillan är sjuk. 

DAGENS PLANER:

Ta en gubbvila, en kaffe med en godvän, springa en runda plus att krama med sjuka fis. 

DAGENS VILL HA:

En bricka från Skultuna & nybakade bullar. 

DAGENS TRÅKIGASTE:

Kylan.

DAGENS GODIS:

Förhoppningsvis dom där bullarna jag önskar om jag orkar åka till ICA. 

DAGENS HUMÖR:

En bladning av trött & normal. Hade svårt att somna igår och lagom tills ögonlocken blev tunga var det hostattack i någon timma. 

DAGENS KOMPLIMANG:

Att han älskar mig. 

DAGENS LÄNGTAN:

Efter min 25-års present - ST. TROPEZ med mamma. 

DAGENS TV-SERIE:

Någon trött serie på tv eller ska man börja se en ny?  Tips? 

0 kommentarer