Intervju med Gabriella Joss.

Hur mår ni en dag som denna? 
Jag mår jättebra! Lite illamående som vanligt men annars njuter jag av solen och sommaren!
 
Jag trillade nyligen in på ditt Instagramkonto, and damn you are a good looking mama-to-be. Vilken vecka är du nu i?
Men åååh vad du är snäll! TACK! Värmer verkligen! :) Jag är i vecka 25 nu men går in i vecka 26 på måndag! Tiden går så snabbt!
 
 
 
Visst stämmer det att ni är ett av paret man får följa i Gravid, vecka för vecka? Hur kommer det sig att ni började med det? 
Ja precis! Det är så roligt! Jag driver ju en stor blogg och många av mina läsare och följare önskade att få se oss där och mailade Gravid-vecka-för-vecka-gänget som sedan tog kontakt med mig och vi tackade såklart ja! :)
 
För oss som inte följt gravid vecka för vecka, hur har du mått under din graviditet? 
Jag har haft en tung graviditet med mycket illamående. Har varit sjukskriven en hel del och vissa dagar knappt kommit upp ur sängen. Inte så kul men det är ju värt det i slutändan. Nu börjar de dock sakta men säkert gå mot det bättre hoppas jag!
 
 
 
Ditt instagram konto har ju exploderat, hur många följare har du nu & varför tror du har så många som vill följa er resa? 
Jag har strax under 70.000 följare! Jag hade ju riktigt många redan innan men mina sociala medier har växt enormt sen jag gick ut med min graviditet! Har faktiskt ingen aning om varför men är så glad att så många vill följa oss i vår resa!
 
Som jag listat ut via din instagram så är det en liten pojk som ligger i magen? Har ni något namn? 
Jamen precis! :) Han ska heta Jason Julian Joss. Dock har vi inte bestämt om Julian eller Jason blir hans tilltalsnamn ännu!
 
 
Har ni hunnit med att bocka av några punkter på inköpslistan till lille bebisen? 
Vi har faktiskt köpt ALLT utom lite toalettartiklar och blöjor! Så det är superskönt att ha det gjort och bara njuta av sommaren och graviditeten nu!
 
Slutligen, hur ser ert liv ut om 10 år?
Åh! Då bor vi i en 20miljonersvilla vid havet med pool och enorm gård som vi byggt från grunden, har tre/fyra barn som springer runt på gården och är precis lika kära och lyckliga som idag. Det är min dröm iallafall :) 
 
Vi på families.se är stolta över att Gabriella ville ställa upp på denna intervju och följ hennes resa som gravid både på hennes blogg (http://gabriellajoss.com, på hennes instagram (https://instagram.com/gabriellajoss/) & på Gravid vecka för vecka. 
 
Families Families.se Gabriella Joss Gabriella Joss instagram Grabiella Joss blogg Gravid Gravid vecka för vecka instagram
0 kommentarer